18 Jan 2011

HaTi InI TrLaLu MeRnDuI DiRiMu...

emmm..x tau nk ckp apa..tp saat ini hati ni btl2 rndu kt arwah..tmbh2 ag ble cg bio sebt td..saat bdk2 f5 thn leps p hsptl tp x dpt jmpa dgn arwah..dktr x bg..rasanya geng yg p skali dgn geng lkj kot..cz yg x leh msk 2 masa ptg jumaat..masa arwah tenat bt kali prtama..cz dktr try cabut bateri yg ban2 penafasan arwah..msh terbyg saat arwah lmbai tgn kt diorg..hrmm..bt aku trigt masa aku p melwt arwah ptg khamis..asal2 mama suh aku p ptng jumaat..tp x tau nape aku ttp berkeras nk p ptg khamis jgk..hati aku x sdp masa mlm khamis lg..pg khamis masa exm add math asyik trbyng muka arwah je..aku x tau nape..mgkn i2 petnda arwah akn pergi bt slama2nya..msh terbyg di mata ni senyuman arwah seblm aku blk..satu tatapan yg seolah2 x puas dipndng..hrmm..aku x tau nape skrng aku snsitif ngt ble sebt je sal arwah..mdh je nk nags..tabhkah lg ku hdpi sume ini??aku x nafikan..saat ni aku btl2 perlukan kehdrn arwah..org len mgkn x mengrti..saat aku brada dlm kebuntuan..slama ni arwah bnyk ngt bg nasiht kt aku..tp sekrg arwh dh x de..aku kena cri jalan penyelesaian sndri..aku relakn pemergian arwh..jauh di sudut hati ni tersmpn sekelumit rindu utk brtemu walau utk seketika..mustahil di alam realiti..tp ckupla sekadar di alam mimpi..YA ALLAH..hamba-Mu ini memohon,berikanlah aku kesempatan utk bertemu dgn arwah cg azam di alam mimpi walau utk seketika..hati ini bnr2 rndu utk brtemu dgnnya..n berikanlah jua aku kesempatan utk ke kubur arwah...aminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan