2 Feb 2011

x MeNgErTi...(~_~)

Blurr...x megerti btl..x sesuai dgn perwatakan..perangai punyala licik..huh!!skt hati btl..rasa cm nk p bg penmpr je..org len bleh je tlng tp dia seng2 je lari..mari masa ari sab2 2 pn mari tgk2 n komen hok pok2 ni bt..pah2 chow..aku pn ada 2syen tp reti lg nk mari..berapa bnyk masa aku hbs utk hias kels??tp ada aku berkira..bkn dia sorgla nk bleh 9A+..bkn dia sorgla nk berjaya..org len pn nk jgk..tp hulurknla bantuan ckt2 tlng ringankn beban..ni x men lari je..lw aku bt "payah baso"jgk bertla pok2 ni..korbanknla ckt masa utk ringankn beban..x mati eh lw sama2 tlng..bt ckt2 sorng cptla sdh..ni x PENTINGKN DIRI SENDIRI je lbh..kata bz sgt smpai x tdwla tdw lmbtla tp ada masa plk nk buka fb nk brsyg sana brsyg sini..menympah gler aku rasa!!!aku terus terng nk gtau AKU BKN JELES tp AKU SKT HATI DGN PERANGAI DIA 2!!!aku bz ke hulu ke hilir duk cari brng nk hias kels duk baloh dgn pok2 ni mtk diut kels berapa bnyk masa aku korban tp ada aku ungkit??ada aku kira??aku pn nk 9A+ dlm SPM bkn dia sorg..aku pn nk jd best stdnt bkn dia sorg..aku pn lw bleh nk ke oversea bkn dia sorg..aku pn bz dgn hwk bkn dia sorg..jgn nk kata keje sklh x sama la cz dia sekels je dgn aku..cg pn cg sama..keje pn keje sama..aku pn p 2syen bkn dia sorg bahkan 2syen aku lbh lama dr dia..tp aku ada masa ag utk tlng..aku bkn nk kira mana bkn nk ungkit tp fhm2 sendirila..kte duk sekels ni pakat2 tlng2la jgn duk ego..bygknla kte bnyk dh korban utk tlng tp tiba2 tgk kwn kte bt x tau je ble org duk sbk tlng..bahkan siap lari lg..apa kte rasa??tn2 skt hatikn..lw ada org terasa 2 mtk maaf awl2 lgla..bkn nk menyindir tp nk menegur..hrp leps ni berubhla..walau kels siap dh dihias tp leps ni mgkn di masa akn dtng akn ada bnda len lg yg perlu dibt dgn kerjasama sume...fkrla...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan