16 Dis 2009

SuKaNyA...

Semlm pak sedara aku bru plng dr bt haji..bestnya..hari ni aku nk p minum air zam-zam..yumi,yumi..bestnya..last minum masa nk exm pmr bru nila..air zam-zam bila minum sejuk je rasa..kalu bleh nk minum tiap2 ari..huhu..bertuahla dia..blk je dr bt haji..dpt cucu bru..aku dh tgk..comel tau..cm mak sepupu dia nilh..huhu..2 hari lps dilahirkn ke dunia ni..masa aku tgk 2 dia msh tido lg..merah2 lg..geram je aku nk pegang..nama dia auni az-zahra..cntik kn..az-zahra 2 cm nama alamat gmail aku n fs aku je..huhu..lemah lmbt putih kemrh-mrhan..sesuai sngt..x sbrnya aku nk p tgk dia ari ni..tn2 dh buka mata..insya-ALLAH thn dpn aku plk dukung baby..mama aku pregnant 4 bln lbh..hehe sernknya..aku ni jenis suka sngt kt baby..x bleh jmpa baby pasti nk pegang..sama2lh kita doakn ye..amin..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan