20 Dis 2009

HePiNyA..:)

Semlm birthday papa aku yg ke-43..hehe..sehari suntuk p kb..huhu..beli peralatan sklh..beli hadiah birthday papa..tp aku nk beli kasut sklh..sygnya x de saiz..yg ada besar2 je..sedihnya..:`(x pelah beli kt jelawat jelah..:)masa aku p kb mall..tmpt kejadian bru ni dh dittp..so guna eskulator yg seblh sa2 lg n yg tgh jelh..kalau x dittp pn mama x bg lalu..mcm2lh alasan mama bg..hehe..aku p watsons..nk beli somethng..kejadian hari 2 kn btl2 dpn watsons..entah bilalh aku ni jadi mulut manis nk bertanya..haha..selalunya mcm2 alasanlh aku bg kalau org suruh tanya..aku tanya kakak jurujual dlm watsons 2 knp eskulator 2 dh ttp..dia ckp x taulh knp..dri bwh smpai ats ttp..aku ckp mgkn sbb tkt org bt cite..tau2lh cm mana mlt orng kita..lg pn mmg x baik lalu kt tmpt org meninggal..kakak 2 ckp dia terkejut tgk kerita jth kt dpn mata..bunyi x bleh nk ckp..kuat..smpai papa n adk aku yg duk kt tgh kb mall pn bleh dgr..kb mall kn besar..kakak 2 ckp dia smpt tgk org yg meninggal 2 msh bergerak sblm mati kt si2..dia smpt tgk drah keluar bnyak dri kepala bdk 2..byngknlh dri eskulator ats jth kt bwh..sbnrnya aku pn ada dlm kb mall 2..ada masa kejadian 2..cuma aku duk kt sblh sa2 lg..kt smo n popular..dkt dgn eskulator sa2 lg..masa 2 x tau apa2 pn..masa 2 aku duk dlm smo..aku tgk org ramai pakat lari trn dr tingkt ats n menjerit..aku pelik..aku keluar duk dpn smo..nk tanya tp x berani..just tgk org lari je..aku p tanya cashier smo knp org pakat lari??dia just geleng kepala je..masa 2 pucat lesi dh muka dia..aku brdiri dpn smo..smptlh tgk org lari dukung ank,tarik bini n mcm2 lglh..hati aku rasa cm x sedap je..aku fkr mgkn ada kebkrn kot kt ats..pah2 aku p kt mama yg duk dlm popular..org dlm popular x tau apa2 pn..tenang je..aku p msk dlm 2 aku tanya jurujual 2 knp org lari??dia ckp x tau..selepas 2 kwn dia msk ckp ada org kata food court runtuh..then..papa aku plk mari dgn adk aku..papa ckp ada org ckp eskulator sblh sana runtuh..kakak cashier popular 2 dh pucat lesi..mama n adk2 aku pn sama..lps byr mama ajak blk..aku n papa nk p tgk kt tmpt kejadian tp mama x bg..hehe..x pasal2 aku kena mrh..mmg sesaklh kt kb mall hari 2..org pakat nk keluar..masa kt ats eskulator nk trn p kt tmpt parking kerita aku dgr orng ckp kb mall runtuh..apa lg..lari blk jelh..masa keluar dr kb mall penuh dgn org kt luar..sesak tullh..aku x nmpk apa2..aku just smpt tgk org ramai duk kt tmpt kejadian..n lanser kamera je..mlm 2 bru aku tau kejadian sbnr dlm berita..tp alhamdulillah..aku n family aku msh selamat..aku smpt jmpa dgn 2 org yg mati n sorng yg cedera parah 2 sblm kejadian..cz masa 2 aku p watsons pah2 naik eskulator yg jd tmpat kejadian 2..lbh krng 10 minit lps 2 bru kejadian 2 brlaku..syukur bkn aku yg jd mangsa..alhamdulillah ALLAH msh nk lindung..hari ni adk aku jd fobia nk p kb mall..cz kejadian 2la..tp p jgk..smpai sana dia plk yg lbh2..mula2 tktla konon..huhu..biasalah bdk lg..moga2 kakak2 yg dh kembali ke rahmatullah i2 dicucuri rahmat-Nya..amin..AL-FATIHAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan