17 Dis 2009

EnTaHlAh Nk KaTa ApA...

Emm..x taula nk tls apa..x de moodla..:(hehe..aku ni ckp je x de mood..kalu dh mari idea x ingt dunia krng..smpaikn huda geleng kepala masa exam pmr bru ni..x angkt kepala pn..ralitla 2 konon..haha..
masa dinahari td kn..aku trsedar dr tdr..entahla knp tiba2 je aku tringt kt kata2 pijah masa aku trserempak dgn dia 2 hari lps..masa prgi joging sekerat jln dgn adk aku..huhu..dh ptg sngt masa 2..masa prgi joging..masa blk naik motor..huhu..siapa yg suruh mu twrkn diri nk hntr aku blk pijah..kn dh kena..hehe..sorry..bila lg..lama bnr aku x jmpa kau..rindunya kt kwn2 aku..apa khabarla kalian semua ye..aku just brhbng dgn huda,nik n jannah je..rushdan,amir,sila,ana,mirah,ikram n member lain lg dh lenyap trs..ada 2 aku send msj x bls pn..smpai hatinya kalian bt aku cm ni..x pelah..aku x bleh pksa korng lyn or replay msj aku..maybe korng sibuk..x pe..aku fhm..
hah!!blk psl kata2 pijah td..hehe dh jauh merapu plk..dia tanya aku..aku dh baik smula ke dgn someone 2..nama dia x bleh bgtau..rahsia..aku jwb x..aku x de niat pn nk ptskn silaturahim..tp prbtan dia 2 mmg x ptt dimaafkn..aku x de niat pn nk brdendam..aku cuma nk dia sdr yg prbtn dia 2 ketrlaluan..krn prbtn dia hbs sa2 sklh duk mengata aku..
krn dia jgkla aku trpksa brdpn dgn mcm2 mslh..hngga akhir hayat aku pn aku xkn lupakn tarikh 6/10/2009 ni.sehari sblm aku exm pmr..x mgkn aku dpt lupakn apa yg aku lht..septtnya dia 2 brsyukur cz kes 2 x diprbsrkn..kalau x dh lama hang 2 mghdp muka puan pengetua..2 pn cz mama aku tlng..kalau x dh pdn muka..tp hang 2 jenis insan x reti nk brsyukur..x reti nk brterima kasih..yg hang tau just ikt nafsu panas baran hang 2..moga2 pintu hati hang akn trbuka..moga2 tuhan akn bukakn pintu hati taubtmu..amin..:)
tp soryla ye..slagi hang x mengaku apa yg hang bt n brsihkn blk nama aku..jgn hrp aku akn ckp dgn hang walau septh pn..2 yg aku n huda pegang brbln lamanya..org len mgkn bleh trima tp bkn aku..aku yg kena plng teruk skali angkara prbtan hang..x semdh 2 aku akn trima blk..aku tlng kau slama ni cz aku nk tgk hang jd manusia yg brguna..aku kshn kt umi hang 2 x hbs2 pesan kt aku supaya tlng hang dlm pelajarn..aku niat ikhlas krn ALLAH..tp ni yg hang bls ats semua prtlngan aku slama ni..aku bkn nk mengungkit..tp aku nk hang sdr..insaflh ye..slagi peluang msh ada..sgala prbtn hang akn trbngkr satu hari nanti..mgkn skrng hang bleh trlepas..tp ingtlh ye..ALLAH itu adil..akn hdrnya jua hari pmblsan 2..bkn dr aku tp dr ALLAH..aku orng yg dianiyai dlm kes ni..ingt ye doa orng yg teraniya merupan salah satu drpd doa yg cpt ALLAH makbulkn..fkr n renunglh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan