25 Dis 2009

AlHaMdULiLlaH yA ALLAH..

Hepinya rasa..bila apa yg diimpikan jd kenyataan..huhu..alhamdulillah..akhirnya impian aku nk bg mama n papa 9A tecapai..semlm hari yg plng membahagiakn dlm hdp..huhu..=)x prnh aku rasa selega ini bila harapan di bahu dpt ditunaikn..
X sia2 usaha aku slama ni..akhirnya membuahkn hasil..kalau diigt smula sehari sblm result..mlm semlmla..huhu..kalah kucing yg hlng ank..hehe..aku x bleh duk diam skali..hari2 sblm 2 x delah rasa apa2pn..biasa2 je..mlm keesknnya nk ambk result 2 tiba2 je perasaan tkt yg membuak2 dtng..mcm2lh bnda2 negatif dtng..tkt x bleh tunai hrpn mama,papa n sklhla..tkt akn kecewakn mama n papala..tkt mghampakn yg mghrpla..mcm2 tktla..huhu..lucu plk bila igt smula..brbakul2 aku tadah telinga dgr ceramah abg syakir..tp aku mmg tabik dgn abg aku sorng ni..skali dia buka mlt senyap x trkata dibtnya..
Huhu..yg pastinya mmg rasa cm sewel jap bila jd perhatian sklh..mmg menggerunkn..tp alhamdulillah..bila tau dpt 9A semlm..dh x igt apa dh..nik n aku terus melompat kalh bdk kecik..dh x ambk tau apa org kata,ramai tgk pn..yg pntng dh dpt tunaikn apa yg semua hrpkn..huhu..
Tp aku msh ada sa2 lg exam pntng..SPM..huhu..mencbr..kena bljr lbh lg ni..emm..mama suruh ambk medic..alahaila..senget jap aku dibtnya..tp..blm cuba blm taukn..bljr semuanya sush..asal rajin gerenti beres..huhu..(piss..kak la pinjam jap kata2 kak la..hehe..jgn mrh..)
Aku dpt 9A pn..bknnya milik aku seorng..tp milik semua yg dh bnyk membntu aku slama ni..cz tnpa mereka semua bln tn2 lg aku dpt..org ckp `tnpa mereka siapalh kita`..uhuk3..jiwanglh plk..tp itulh hakikatnya..=)
Dri dlu lg aku dh niat nk bg 9A kt mama n papa cz aku nk bhgiakn mereka..adalh sbbnya..org len x bleh tau..sesetgh je tau..huhu..aku prnh kecewakn mama,papa n semua yg mghrp dlu..yelah..semua mati2 sngka aku dpt 5A dlm UPSR..tp aku yg hancurkn..just mampu dpt 4A 1B je..dr situlh aku mula bngkit..alhamdulillah semlm aku x kecewakn semua yg mghrp..syukur sngt500..
Apa pn aku x bleh leka..SPM msh menanti..2011 ni..x lama dh 2..skrng dh pghujung 2009..nk msk thn bru dh pn..berusaha ain.!!cayok!!!msti bleh..tlk ke tepi kata2 negatif org 2..itu susah ini susah..apa2 jelah..dia2..aku2..len2..btl x?!hehe...maju ke dpn ain!!!=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan