15 Apr 2010

KdNg2 KiTa X pErNaH sEdAr...

hdp di dunia ni cukup indah..sehngga melalaikn kita..kdng2 kita x pernah sedar yg dlm sehari kita terlalu bnyk melakukan keslhn n dosa..apabila direnung kembali terasa diri ini terlalu hina..i2lah yg aku rasa kini..dugaan yg dtng brtimpa2 bt aku terfikir..selama ni aku terlalu bnyk melakukn dosa..bila ujian dri-Nya trn brulah aku sedar..bila aku semkn kehlgn sesuatu yg brharga dlm hdp ni..iaitu seseorg yg aku syg..hrmm..tp x pelah..aku relakn dia pergi dr hdp aku ni..aku sedar aku dh terlalu bnyk lukakn hati dia slama ni n menyusahkn hdp dia..aku tau semua orng yg aku syg akhirnya akn tingglkn aku jua satu hari nati..kehlngn i2 sesuatu yg dh jd asam garam kehdpn aku pn..bt dia..aku lepaskn dia pergi dr hdp aku walau jauh di sudut hati ini aku ni msh ada perasaan syg..aku doakn moga dia bhgia di smpng yg tersyng..n semoga berjaya..jgn cpt mengalah dlm hdp ni..cz hdp ni penuh dgn cbrn n dugaan..
hrmm..now,aku msti kuat..di bahuku msh tergalas bnyk tnggjwb yg perlu ditunaikn..mulai skrng aku msti kuatkn hati aku,semgt aku tnpa dia..insya-ALLAH aku bleh bt..u can do it,ain!!yakin pada dirimu..tiada siapa yg dpt merubah diriku melenkn dgn kehendak aku sndri..aku kena -vekn diri aku ni..yakin boleh!!=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan