23 Apr 2010

Bt InSaN yG mEnGeRtI..

hrmm..aku x tujukn apa yg ingn aku smpaikn ini kpd sesape pn..aku jz nk bgtau yg sedikit pn di hati aku ini x terniat utk menarik perhatian sape2 pn..aku tau di mana aku brpijak..di mana aku berdiri..yelah.mlt manusia ini slagi bleh brckp slagi 2la mengata org..entahla aku nk ckp cm mana..biarla org nk ckp apa pn kt aku..mls dh aku x ambk peduli..bt bek pn salh bt salh lglh slh..kdng2 boring tau..apa yg kita bt semua x kena di mata org..nk kata aku ni jaga tepi kain org rasanya x..yg org suka2 nk jaga tepi kain aku 2 nape??huh!!cm x de benda len nk bt je diorng tu..hrmm..apa pn moga2 ALLAH akn membuka pintu hati mu utk melihat kebnrnnya..x pelah..mls aku gaduh..nati aku muhasabah diri aku ni..mna slpnya smpai korng x puas hati.. n satu lg..kalu x puas hati ckp jelah terus terng kt aku..aku akn try trima dgn hati trbuka..aku x sukalh kalu men org tgh ni..x pn mengata blkng..2 dh dikira mengmpt..free je dpt dosa kn..x puas hati ngn aku ckp jelah kt aku..x yah ckp kt org len..angin aku dibtnya..apa pn..pkla sndri..mls dh aku nk ckp bnyk..bkn nya korng mengrti pn..bek aku ckp dgn kucing lg bgus..kucing lg tau nk mghrgai ksh syg org n brtrima ksh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan