15 Apr 2010

ThAnKs Bt SeMuA kWn2Ku..=)

thanks bt huda..cz sama2 sumbt td dgn aku bt sdh bi..haha..lucula plk masa bt krngn bi td..hbs krngn jd tunggang terblk..last2 jd krngn trgntng..hoho..x kisahla..asalkn hantr..jnji trlps dr mummy aka ticer zarlina esk..septtnya hntr semlm tp x smpt cz bnyk sngt hmwrk..x cukup tgn nk bt..asal2 nk bt kul 5 pg td..tup2..bru je pegang pen dh terputus elektrik..kacau line tul lh..trpksala btlkn niat nk bt keje..apa 2 yg pijah ckp??hah!!ala bt2la x igt then biar kena cubit..hoho..han2 punya pijah..then hari ni adalah hari plng bhgia dlm hdp..nk tau x knp??cz lps rehat smpai blk kejenya buka kelab bual n tawaf sklh..hehe..x la..aku bt hmwrk yg x sdhla....cg bio n add math x de hari ni..cg bio baby dia skt..moga cpt sembuh ek my lovely baby..cg add math lak p ambk anak dia yg duk kt matrik..hoho..releks giler..bhgia sngt hdp kalu tiap2 hari cm ni..mesti srnk p sklh kn..hoho..pemls tul aku ni..haha..releksla..skali skala..bkn slalu kn..x kn 24 jam nak ngadap buku kot..huhu..haha..hari sabtu ni aku ada lthn silat tp monteng cz nk p kursus fasilitator..sory ek sir..jgn mrh..aikal bdk silat yg ajar ktorg pn p jgkla..hoho..lg pn bdk2 4s1,4s2 n 4c1 ada gotong royong..licik x aku??haha..gara2 mls nk bersih kwsn sklh lari p kursus..hoho..tp aku rasa bersalah lak kt cg azam cz ptng sab2 2 aku ada 2syen math moden..sory bnyk2 cg..kalu bleh sy nk p pagi esk sbgai ganti tp sy ada kls bi lak..aku x nk pntng dua2 tp terpksala...aku bkn jane n mira yg suka2 je dua org 2 pntng kels bi pg esk..hoho..xkn x knl bdk 2 org 2..releksla kanak2 ribena..biarla..skali skala kita kena berkorban gak kn..aku bkn suka2 x nk p tp trpksa..mtk2 kls add math n fizik smpt p..zahid ckp mybe x smpt..mtk2 dijauhkn..ckp sal zahid lak aku geram tul dgn cg azam tau..dia anggap aku ada apa2 dgn zahid..pdhal kita org jz friend jela..zahid bnyk tlng ajar add math n math moden aku..ala msj 2 biasala..bkn ada apa2 pn..cg je pk pelik2..x psl2 aku dpt gelaran mrs zahid..ada ke patut??then semua yg 2syen skali dgn aku pakat bg gelaran kt aku mrs zahid..aku ingtkn kt 2syen je tp rupa2nya smpai sklh tau..geram tul..tp nasib bek zahid 2 single..kalu x,x cukup tnhla aku lari kena kejar dek mak we dia..haha..sewel2 tul bdk2 sklh aku..aku pn 2 kali 5 gak..biarla..bila lg kn..thn dpn dh nk exam..zahid pn dh x de..huhu..thn berikutnya semuanya bwk haluan msng2..hrmm..sedihla plk bila trkenankn saat perpisahan kan..lps trpisah bilalh plk bleh jmpa..uwaa..:`(masa terlalu cpt brlalu..sekejap je dh suku thn sklh 2010..sedngkn perkara thn lps yg dh sethn brlalu msh trbnyg lg..biarla..sudah jd adat hdp..bertemu n berpisah..moga2 satu hari nati kita semua akn diprtemukn smula..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan