23 Apr 2010

MoGa RoH mU dIcUcURi RaHmAt-NyA..

emm..sedihnya hati ini..apa pn..aku sedekahkn al-fatihah bt kesemua yg telah pergi..bt arwah kak tikah,kak min,ayah kak min,kwn diorng sorng lg n pemandu keta 2..jauh disudut hati aku..aku rasa terkilan..cz x smpt nk mtk maaf dgn kak tikah..aku rasa bru je jmpa arwah kak tikah kt sklh..aku terkejut sngt bila hajar bgtau semlm yg dia dh x de..x cye pn ada..tp aku kena trima..i2lah ketentuan ALLAH..hrmm..bt haffa..jgn sedih2 lg..trimala pemergian arwah dgn hati terbuka..ptng ni kita p umah arwah k..aku pn sedih gak..aku tau mu lg sedih cz arwah 2 sepupu mu..apa pn marila kita sama2 sedekahkn al-fatihah bt arwah..moga dia ditmptkn di tmpt org2 yg briman..ya ALLAH tbhkn hati ini mnnghdpi ujian MU ini..hanya pd-MU ku sndrkn hrpn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan