16 Apr 2010

X kU sNgKa...

hoho..hdp ni kn penuh misteri..hari ini adalh penentu hari esk..hari semlm adalh kenangan..hari esk msh lg menjdi rahsia n teka teki bt kita semua..aku x sngkala plk yg bt penat2 je aku brfikir 3 hari 3 mlm n buli zahid tlng fikirkn jwpn..nk tau knp??cz pg td dlm kul 7.30 cg azam hntr msj ckp 2syen hari ini dibtlkn..2syen esk blm ten2 ada ke x..aku tanya knp??tp cz x jwb..sa2 persoaln yg x punya jwpn..tp x pe nanti jmpa cg aku akn tanya smpai ke akar umbi..hehe..ish melalut ke lenla plk..cm ni dh berapa hari dh kepala aku pening duk fkr..kelas bi ke math yg aku nk p pg td..last2 cg ckp kls math x de..selmtla sa2 beban dlm kepala aku..syukurla sngt2..esk plk aku moteng silat..hoho..cz aku nk p kursus fasi..hehe..mtk2 kls math,add math n fizik esk dibtlkn..haha..pemlsnya aku ni..bkn apala..mggu ni bnyk sngt aktiviti yg aku trlibat jd brtindih..penat aku ke hulu ke hilir cri cg n selesaikn keje..letihla..tp dh tanggjwb kenalh btkan..2 kn amanah..kasihan lak kt zahid kena buli..haha..aku yg memang dh biul ni mtk pndgn dia..last2 bt letih je..sorry n thanks zahid ye..huhu..x tau nk ckp apa lg..cz trlalu bnyk nk di ckpkn..pelik2 je aku nikn..ish5..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan